måndag 28 september 2015

Lång dag men inte är jag i Göteborg :)

Idag har det vart en lång dag.. 
Jag och Lovelia körde från Göteborg redan strax efter 10. Man lär sig planera sina utflykter då lilla L är som en klocka med sömnen och maten . Hon somnade innan Mölndal vilket jag antog hon skulle göra, och hon sov fram tills att vi hade 1mil kvar. 
Väl framme vid GEKÅS hittade vi parkering snabbt, mamma och syster va inte där så vi fixade blöjbyte och ett mellis så mötte vi dem på parkeringen efter det :)
Blev ett par timmar där inne och hitade mycket för pengarna verkligen, och mamma åkte med oss på väg tillbaka för att underhålla Lovelia där bak. 
Framme i Markaryd hängde vi hos syster och Adman, blev kanongod korvstrpganoff till middag:) Syrran lagar mycket god mat :) 
Nu är vi hemma hos mamma och Todda, jag och Lovelia . Pappa Robin saknar vi <3 

Lovelia somnade vid åtta tiden som vanligt :) Sover så gott i spjälsängen spm står brevid min säng . 
Alltsä att komma hem till sin mamma och få sova i sängkläder vi hade när vi bodde hemma. I LOVE IT ! :) 



 
En snabbis på Ica innan vi körde :) 
Nehedu Lovelia du får vänta med RedBull :) 
Hjälper mormor välja scarfs <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar