Vi har pratat ett tag att vi behöver byta ut lite flaskor lilla L har och vi har tidigare kört med Mam . Men varför inte testa nytt? När vi blandar vällingen nu så hamnar det alltid lite pulver i pipen så vi får skruva bort dennoch skölja av .
Har läst en del och blivit rekommenderad TwistShake flaskorna. I dessa är de "galler" i flaskorna för att de inte ska bli klumpar.
Man får även till pulverbehållare och denna kan man ha i flaskan fram tills det är dags att blanda :)
Vi beställde trepack därifrån och det va 10% nu!
Omdöme kommer när vi testat dem :)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar