fredag 25 september 2015

Vad är beställt denna gång ?

Nu blev det en nätshopping order till :P 
Vi har pratat ett tag att vi behöver byta ut lite flaskor lilla L har och vi har tidigare kört med Mam . Men varför inte testa nytt? När vi blandar vällingen nu så hamnar det alltid lite pulver i pipen så vi får skruva bort dennoch skölja av . 
Har läst en del och blivit rekommenderad TwistShake flaskorna. I dessa är de "galler" i flaskorna för att de inte ska bli klumpar. 
Man får även till pulverbehållare och denna kan man ha i flaskan fram tills det är dags att blanda :) 
Vi beställde trepack därifrån och det va 10% nu! 

Omdöme kommer när vi testat dem :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar