torsdag 24 september 2015

Seriöst Jollyroom ?!!!!






Alltså på riktigt Jollyroom !! Har beställt många gånger av er men har nog aldrig tidigare använt mig av en rabattkod när jag valt faktura. 
Nu ska ni få höra.. 

Jag beställde fyra olika sittvagnsdynor på grund av att jag ville se vilka som passade bäst till vagnen. Jag behåller två, en till oss och en som Jessica ville ha till Filippa. 
Dessa kostade 199kr styck på rean. Jag har en rabattkod jag registrerar och den är på 150kr.
När jag får fakturan ser jag att rabatten är dragen lite på varje dyna. Så på 
fakturan står det att varje dyna då kostar 161.50kr.  Jag väntar och betalar fakturan tills Jollyroom fått in min retur då jag vet att fakturan kommer redigeras. Jag förväntar mig att dem redigerat den så det ska ha blivit 150kr rabatt på dessa två dynor jag valt behålla.  När den är redigerad står där att det är två sittvagnsdynor som då fortfarande ligger på 161.50kr styck. Alltså fattas det 75kr på rabatten.
Jag kontaktar Klarna men det är inget dem kan göra så jag ringer Jollyroom. 
Efter att tjejen inte förstått mig rätt så får jag prata med hennes chef.
Han säger till mig att rabatten alltid hamnat på varje produkt och inte att det dras på totala köpsumman. Han säger då också att dem 75kr som är dragna på de jag skickade tillbaka får jag tillbaka som en ny rabattkod och kan inte använda den förrän ett annat köp.
Det går alltså inte att ändra så min rabatt på 150kr ändras och dras på det jag valt att behålla!!
Jag trodde på allvar inte han fattade mig rätt men jodå, det är så. Det är så dem valt att jobba. 
Dem erbjöd mig 100kr i ny rabatt vid nästa köp istället för 75kr. Visst det uppskattar jag och tackade för , men det är principen som gör mig förbannad. Hur f*n tänker dem när dem jobbar så ? 

Är det bara jag som tycker det är väldigt konstigt ? 

GAHHHH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar