söndag 27 september 2015

Alltså detta barn .. Hahaha



Alltså jag måste bara visa detta filmklipp ! 

Efter att inte krypt och lekt så mycket idag så kan man ju säg att hon körde slut på all
den energin när vi kom hem ikväll :)
Hahahaha... Helt otroligt vad rolig hon börjar bli nu verkligen. 
Vi övar på kullerbyttor hemma på dagarna och verkar som hon snart gör en egen, hahaha..
Vi ska ju inte snacka om hennes frilla, efter haft två toffsar idag och när vi tog ut dem stog håret kvar rakt ut, vi har lilla dynamit Harrylina här hemma :)
Du förgyller våra dagar älskade lilla L 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar