torsdag 24 september 2015

Är det sant ?

 Älskade favorit !

Alltså Lovelias sömn har blivit bättre sedan hon började äta upp sin mat på dagarna. Två dagar denna veckan har hon vaknat första gången vid 06 och ätit lite välling sen somnat om till 8:30 - 9:00 .
Är det sant verkligen tänkte jag dessa dagar. Hon går upp vanligtvis runt 7. 
Hon har dock skämt bort oss rätt gott och väl ända sedan hon föddes :P
Peppar peppar.. Vi får se om det håller i sig :P

Med tanke på att hon sov länge idag så blev det en 45minuter vila innan vi gick till Öppna Förskolan,
kl 11 är det sångstund där och hon älskar det, kryper in till mitten i ringen och bara tittar på alla och diggar, klappar händer och vinkar :)

Det va väldigt mycket folk där idag, varför kom vi ju på när hon som ansvarar för förskoleplatserna / förskolekön kom dit på besök idag. Det va kanon verkligen då man har många tankar och funderingar som förstabarnsmamma. Fick svar på det jag ville så framöver blir det lite studiebesök på förskolor här i Kärra :)




Mot ÖF
 Lilla L glad som vanligt :)
 
 Dags att sova :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar