onsdag 23 september 2015

Onsdagens händelser..

Jaha nu vart även Onsdagen förbi.  Denna dagen har bestått av att några mammor från gruppen " Mammahangout i Göteborg " kom hit på fika med sina barn. 
Det va bara ett par av oss som träffats tidigare, jag tycker ju det är väldigt kul att lära känna andra mammor här i Göteborg. 
När gästerna gått somnade Lovelia gott och sov i två timmar, tummen upp :) 

Nu framåt kvällen körde vi faktiskt in till stan en snabbis då jag ville in till Zara baby och köpa en halsduk till Lovelia, Frida hade ju en sådan på Benjamin och den är så jädrans snygg så det blev en beige till lilla L, så nu är hennes höst och vinter outfits färdiga : ) Lär säkert tillkomma något om mamman får bestämma ;)

Dags för lilla L att nana nu, imorgon blir det att promenixa till Öppna Förskolan för lite sång och lek. 
 
Kram från M & L


Första bilden i bloggen får bli på mig och lilla L när hon är liten <3
  
Här är den snygga tubhalsduken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar