Vi båda älskar de och nu är vi komna så långt att hon sitter på poolkanten och jag backar. När jag säger kom Lovelia sä kastar hon sig rakt fram i poolen och jag fångar henne under vattnet, vänder på henne och krålar in till kanten där hon ska ta sig upp . Så otroligt häftigt att se hur dem utvecklats på två terminer. Vi kommer även fortsätta gå nästa termin.
Morgonen idag var hon ju inte i sitt esse precis.. Haha..
Så jag fick ju väcka henne när vi kom till simhallen. Räckte hon fick sitta i stolen i omklädningsrummet så insåg hon var hon va och vad som skulle hända :)
Testade en ny frisyr på henne idag ;) Kolla bilderna nedan <3



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar