fredag 25 september 2015

Babysim ...

Idag va det dags för babysim igen... 
Vi båda älskar de och nu är vi komna så långt att hon sitter på poolkanten och jag backar. När jag säger kom Lovelia sä kastar hon sig rakt fram i poolen och jag fångar henne under vattnet, vänder på henne och krålar in till kanten där hon ska ta sig upp . Så otroligt häftigt att se hur dem utvecklats på två terminer. Vi kommer även fortsätta gå nästa termin. 
Morgonen idag var hon ju inte i sitt esse precis.. Haha.. 
Så jag fick ju väcka henne när vi kom till simhallen. Räckte hon fick sitta i stolen i omklädningsrummet så insåg hon var hon va och vad som skulle hända :) 

Testade en ny frisyr på henne idag ;) Kolla bilderna nedan <3 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar