söndag 27 september 2015

Att få förtroendet och äran..

Idag har det varit Filippas Dop !

För ett tag sedan fick vi frågan av Jessica & Eric om vi ville bli Filippas gudföräldrar.
Jag började gråta för för mig är det stort att få bli det. Att dem ger oss det förtroendet och äran är otroligt fantastiskt.
Vi svarade såklart ja :)

Så tack ännu en gång Jessica & Eric för att vi fick förtroende och äran att bli hennes gudföräldrar.
Vi kommer alltid finnas vid hennes sida och vara ett stöd i livet för henne. 
Ni fyra är viktiga i våra liv <3

Och idag va hennes dopdag här. Fint dop och Lovelia skötte sig kanon i kyrkan och charmade en hel del :)
Jag hann in i församlingslokalen sen tyckte jag inte Jessica skulle ha Filippa längre, så jag tog henne en stund ;)

Hon hade en fin marinblå klänning med små beicha hjärtan på från How to kiss a frog. Och stumpbyxorna hade samma färg som hjärtanen i klänningen :) Lilla fashionistan :)

Av Lovelia fick hon en personlig napphållare.
Och av oss tre fick hon en personlig trätavla med namn, födelseuppgifter och fotografi på.



Filippa Alice Karin Olofsson






 Här va en tjej som va glad trots man bara sov 15min innan dopet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar