Idag vaknade Lovelia åtta och då hämtar jag in henne till vår säng så byter vi blöja det första vi gör. Vi ligger och kollar på barnkanalen och busar i sängen cirka en timma. Efter det går vi ner så hon får sin gröt, därefter tvättas hon, byts kläder och borstar tänderna. Självklart vissa dagar är det pyjamasmys desto längre ;)
Sen leker hon en liten stund och därefter vill hon sova sitt första pass :)
Och då fixar jag mig 👍🏻
Har ni också rutiner på morgonen med era barn eller ni gör lite olika varje dag?
Idag är det dags för simmis 😍
Kram M & L


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar