lördag 26 september 2015

Va gjorde vi idag för att denna dagen skulle gå så fort ?

Ja inget speciellt egentligen.. Men alla dagar går ju så fort sedan man fick barn. :) 

Robin åkte iväg tidigare i morse för det va "jobbdag" ute i Lilleby. Lilleby är där vi har båtarna. 
Jag och lilla L tog bilen till Backaplan och lämnade tillbaka ett par skor och köpte ett par nya strumpbyxor till henne inför Filippas dop imorgon. Efter Backaplan somnade hon direkt i bilen och vi körde ut till Lilleby vi också, det va dags att ta upp båtarna för denna säsongen. Blev inte mycket användning av dem i år då vi vart utomlands en hel del. 
Jag hade hand om alla barn så fixade dem andra båtarna. 
Lite fika paus här och där med barnen och lite tagenlek här och där :) Solen sken och det blåste inte så mycket. Toppen dag där ute idag ! 

Ikväll blev det hemmakväll, jag och Robin har suttit och lekt med Lovelia på golvet ett par timmar, hon har börjat släppa saker hon håller sig i och står ett par sekunder. 
Spännande.. 
Dock har hon kommit på knepet och tar sig upp i soffan själv nu. Men inte riktigt hajjat det där men gå ner med fötterna och rumpan först :P

Här sitter lilla L och håller hårt i sin kexpåse och äter för fullt <3

Precis vaknat från förmiddagens sovpass : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar