fredag 2 oktober 2015

Sammanfattning om veckan och Lovelias Sonny Angels :)

Väldigt dålig uppdatering här på bloggen i veckan. Sorry..

Blir ju tyvär lätt så när jag åker ner till Markaryd. Fullt upp hela dagarna har man ju när man kör ner.
Det har varit en supermysig vecka. Började ju med Ullared med syster och mamma i Måndags :)  bodde ju hos mamma, Todda och Nellie i veckan. Umgåtts med familjen, träffat vänner hela veckan, varit på kalas för Suzie, simhallen med lilla Ls mormor med mera. 

Igår innan vi skulle köra hem igår så åkte vi till Lillasyster Nathalie och åt frukost.
Satt och pratade en stund, mysigt <3 
Kan inte förstå att hon redan är i V35. Så gravid och fin verkligen :) 
Vi längtar som en tok efter bäbis!! 
Suzie och Fiona kom och även mamma :) 
Älskar er alla !

Hängde hos Suzie en sväng och tjejerna lekte sen blev lilla L trött och vi körde hemåt vid 14:30 tiden. Lovelia sov innan vi lämnade Markaryd och vaknade inte förrän vi va i Göteborg . Haha duktig tjej. 

Idag har det varit babysim, näst sista gången på sjöhästen. ( kurs 2 ) . Testade på lite vad som komma skall när dem är kräftor ( kurs 3 ) Lite tuffare för dem då det handlar om överlevnad, lära sig klara sig själva mycket. Så vi är anmäla till del tre också. 

Vi har ju börjat samla på Sonny Angels till lilla L. Även önskat oss fler i ettårspresent till henne : ) 
Mer om detta i ett kommande inlägg.

Nu har jag och lilla L suttit och lekt här hemma i två timmar och nu är snart äntligen pappa Robin hemma så då blir det Fredagsmys. 

Trevlig helg på er alla <3 

Tog fram systemkameran idag och tog detta kort på L .
 Lek här hemma
 Hennes Sonny Angels
 Hjälper mormor välja sjal :)
 Suzie försöker känna bäsen sparka :)

 Underbara älskade Fiona <3 loveliloveu
 Fick diadem av mormor :)

 Lovelia och hennes morfar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar