Lovelia va på sitt första barnkalas igår. Lilla Lucas firade sin 1årsdag. Det bjöds på gofika, pannkakstårta och barnen fick ju "gotte"påsar i fiskedamm :)
Idag har vi varit och fotograferat lilla L . Va en fotograf som kom till Öppna Förskolan, tog kort så får vi själva välja ut sen vilka vi vill ha :)
Tog oss till Jollyroom för att hämta paket, L fattade det va till henne så hon tog påsen själv illa kvickt från disken : ) Haha.. Bild nedan.
Sen åkte vi vidare till plantagen för att köpa den fula roliga gröna växten :)
Mer om den i ett inlägg senare då jag ska filma för er ;)




Inga kommentarer:
Skicka en kommentar