måndag 5 oktober 2015

Fotografering ...

Ja då va helgen slut igen.. 

Lovelia va på sitt första barnkalas igår. Lilla Lucas firade sin 1årsdag. Det bjöds på gofika, pannkakstårta och barnen fick ju "gotte"påsar i fiskedamm :) 


Idag har vi varit och fotograferat lilla L . Va en fotograf som kom till Öppna Förskolan, tog kort så får vi själva välja ut sen vilka vi vill ha :) 

Tog oss till Jollyroom för att hämta paket, L fattade det va till henne så hon tog påsen själv illa kvickt från disken : ) Haha.. Bild nedan. 

Sen åkte vi vidare till plantagen för att köpa den fula roliga gröna växten :) 
Mer om den i ett inlägg senare då jag ska filma för er ;) 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar