fredag 9 oktober 2015

Iphone 6s rosegold ...

Nu har jag fått min Iphone 6s Rosegold !

Efter många om och men... 
Kommer till butiken och kö i 45min.. När det väl är min tur är det fel telefonfan dem skickat!!! GAAHH
De som levererar ut telefonerna hade skickar en plus i mitt namn. Jag vill verkligen inte ha en plus då jag tycker den är för stor. Skiter i att jag fått den för samma pris. 
Han ringde runt till alla butiker i hela stan men fick bara tag på en 16gb. 
Jag hade beställt en 64gb.
Efter en del diskussioner mest från min sida :P så valde jag att ta 16gb ändå. 
Vägrar vänta 8veckor när det är dem som gjort fel. 
Så det va ju bara till att köra från Backaplan till Nordstan. 
Dem gav mig ett nytt plånboksfodral , hade kollat in de ;) Plus att nästa faktura blir gratis. Jag är nöjd till slut :) 
Körde hemifrån halv sex och va hemma strax efter åtta. SUCK ! 

Men min nya phone är grymt nice ;P







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar