onsdag 7 oktober 2015

Bvc

Idag va det äntligen dags för Bvc besök. Jag tycker det är tråkigt att det är så sällan nu när hon är lite äldre.

Nu vid 10månaders kontrollen vägde hon 8645gram och va 73,5-74cm lång.

Växt nästa tre cm på två månader och gått upp 595gram. Har oroat mig att hon inte gått upp så mycket sedan 8månaders kontrollen men jag blev lättnad. Hon åkte ner på kurvan lite på vikten men det va ingen fara sa Bvc sköterskan.
Hon är smal, men inte så smal så vi ska oroa oss :)
Hon ligger fortfarande över på längden.
Och allt såg jättebra ut :)
Glad och nöjd mamma !

Hon vaknade halv sju i morse och då tog jag in henne till mig, såklart ville hon sova länge så fick väcka henne.  Usch det gillar jag inte att göra! Kan ligga och titta på henne i evigheter när hon sover. Fina fantastiska lilla minimänniska <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar